السبت، 23 أكتوبر 2010

بجد جرحتنى بظلمك لى

جرحتنى بظلمك لى

كلامى بالنسابالك بقي كلام اغنيه

حبي ليك عندك بقى كلمه عاديه

وتقولى تعبك عندى مبقاش ياثر فى

بجد جرحتنى بظلمك لى

بقيت اعمل كل الى يرضيك

اتغيرت علشان املى عنيك

بعدت عن الناس وقربت ليك

كنت بنام وااقوم احلم بيك

كان نفسي اقول للناس كلها ان قلبي مغرم بيك

عايش علشانك وبحبك وليك

اتعزبت كتير واتهانت كتير من كل صغير وكبير

لكن استحملت علشان بحبك حب كبير

حب يتحكى بيه زى قصه بنت الصياد والامير

لكن بقي حبي ليك بالنسبالك كلام اغنيه

حبي ليك عندك بقي كلمه عاديه

بجد جرحتنى بظلمك لى

بصدق كل كلامك حتى لو واثقه انه كدب

كان حبي ليك بيقولى تفكيرك ده صعب

ازاى تشكى فيه وهو حبيب القلب

وفعلا كنت اجرى واقولك سامحنى

سامحنى على انى فى لحظه شكيت انك تخونى

سامحنى على اى لحظه غضب واى كلمه خرجت منى

سامحنى سامحنى سامحنى

لكن انت تشك عادى

تقسي على عادى

تجرح بردو عادى عادى

ولما اعاتب تقولى انا بعقل الى عقله يتقبله

والى يقدرنى ويقدر حبي اقدرة

ولا كانى انا ضحيت ولا حبيت واتهنت واتمريت

طلعت فى الاخر كدابه وان حبي ليه مجرد كلام

مجرد كلام فى الحب والشوق فى المنام

مع انى حبيته وحلفت ان حبه هيفضل فى قلبي لاخر الزمان

لكن فى لحظه شك ملهاش اى معنى اتنسي حبي ليه

اتنسي اناكنت بتألم اد ايه فى كل تعب عليه

اتنسى انى كنت هضحى بكل الدنيا بسبب عشقى ليه

وكان ممكن اضحى بعمرى كله علشان نظرة واحده من عنيه

اتجرحت من ناس كتير

لكن عمرى متوقعت ان جرحى عندك مش فارق كتير



جرحتنى لظلمك لى

ربنا يسامحك على الى عملته في

0 التعليقات:

...... .........

إرسال تعليق

اضف رد